עמוד:168

בַּלַיְלָה, כְּשֶׁאָבִי יָשַׁן, אָחִיו הַתִינוֹק בָּכָה . 9 . מָה קָרָה קֹדֶם וּמָה קָרָה אַחַר כָּךְ ? גִזְרוּ אֶת הַתְמוּנוֹת מֵעַמוּד 175 וְהַדְבִּיקוּ אוֹתָן בַּסֵדֶר הַנָכוֹן . בְּכָל בֹּקֶר מָרְדְכַי מִפִּנַת הַחַי מְטַיֵל עִם הַכְּבָשִׂים שֶׁלוֹ בְּמֶשֶׁךְ שָׁעָה . 10 . בְּאֵיזוֹ שָׁעָה הוּא חוֹזֵר בְּכָל יוֹם ? הַשְׁלִימוּ בַּשָׁעוֹן . תְמוּנָה 1 הַשָׁעָה שֶׁבָּה מָרְדְכַי חוֹזֵר תְמוּנָה 4 תְמוּנָה 3 תְמוּנָה 2 משחק זיכרון – מדידת זמן גזרו את הכרטיסים מהחוברת המלווה ושחקו במשחק זיכרון . הוראות המשחק מפורטות במדריך למורה . הַשָׁעָה שֶׁבָּה מָרְדְכַי יוֹצֵא יוֹם א : יוֹם ב : יוֹם ג : בִּשְׁבִיל הַחֲוָיָה ה . מְדִידַת זְמַן – חֵלֶק א 168 : : :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר