עמוד:113

» פִּתְרוּ אֶת הַתַרְגִיל הָרִאשׁוֹן וְהֵעָזְרוּ בּוֹ כְּדֵי לִפְתֹר אֶת הַתַרְגִיל הַשֵׁנִי . 9 . » הַשְׁלִימוּ אֶת הַהֶסְבֵּר שֶׁל מְנַחֵם . פִּתְרוּ אֶת הַתַרְגִיל הָרִאשׁוֹן וְהֵעָזְרוּ בּוֹ כְּדֵי לִפְתֹר אֶת הַתַרְגִיל הַשֵׁנִי . 10 . ב ב ד ד א א ג ג = 37 + 30 = 37 + 29 = 30 - 80 = 31 - 80 70 = + 40 70 = + 39 50 = - 100 48 = - 100 = 60 + 25 = 59 + 25 = 10 - 60 = 11 - 60 = 50 + 50 = 50 + 48 = 28 - 58 = 29 - 58 בִּשְׁנֵי הַתַרְגִילִים בִּסְעִיף ב יֵשׁ מְחֻבָּר אֶחָד זֵהֶה, וְהַמְחֻבָּר הָאַחֵר בְּ- 1 מֵהַמְחֻבָּר הָאַחֵר בַּתַרְגִיל הָרִאשׁוֹן . בַּתַרְגִיל הַשֵׁנִי גָדוֹל / קָטָן בְּ- 1 מִזֶה לָכֵן הַסְכוּם הַמִתְקַבֵּל בַּתַרְגִיל הַשֵׁנִי יִהְיֶה גָדוֹל / קָטָן שֶׁבַּתַרְגִיל הָרִאשׁוֹן . ג . חִבּוּר וְחִסוּר 113113 בעמוד זה מומלץ לבקש מהתלמידים להסביר את דרך הפתרון של חלק מהסעיפים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר