עמוד:10

אֵילוּ פְּרִיטִים מֵהַשִׁיר אֶפְשָׁר לִמְצֹא בְּכָל אִיוּר ? בְּאִיוּר 1 אֶפְשָׁר לִמְצֹא : בְּאִיוּר 2 אֶפְשָׁר לִמְצֹא : הִתְבּוֹנְנוּ הֵיטֵב בָּאִיוּרִים וְשַׁעֲרוּ אֵיזֶה מִשְׁפָּט מְתָאֵר כָּל אֶחָד מֵהֶם . * בְּמַחְשֵׁב . אִיוּר נַעֲשָׂה עַל יְדֵי תָכְנַת בִּינָה מְלָאכוּתִית אִיוּר נוֹצַר עַל יְדֵי הָאָמָן בְּצִבְעֵי גוּאָשׁ וּדְיוֹ עַל דַף . רוֹצִים לִבְדֹק אִם צְדַקְתֶם ? סוֹבְבוּ אֶת הַדַף . בְּאִיוּר 2 הַיְלָדִים מְצֻיָרִים כְּאִלוּ הֵם בְּגֹדֶל שֶׁל צָב אוֹ חִפּוּשִׁית . מָה דַעְתְכֶם, לָמָה הָאָמָנִית בָּחֲרָה לְאַיֵר אֶת הַיְלָדִים כָּךְ ? א . אֵיזֶה אִיוּר הֲיִיתֶם בּוֹחֲרִים לַשִׁיר ? ב . לָמָה בְּחַרְתֶם אֶת הָאִיוּר הַזֶה ? 2 3 * בִּינָה מְלָאכוּתִית דֶרֶךְ שֶׁבָּה מַחְשֵׁב יָכוֹל לַעֲשׂוֹת דְבָרִים שֶׁדוֹמִים לַחֲשִׁיבָה שֶׁל בְּנֵי אָדָם, כְּמוֹ לִלְמֹד, לְצַיֵר וְלַעֲנוֹת עַל שְׁאֵלוֹת . 4 אִיוּר 1 : אַבְנֵר כַּץ . אִיוּר 2 : תָכְנַת בִּינָה מְלָאכוּתִית ideogr am . ai כְּשֶׁנָעֳמִי שֶׁמֶר כָּתְבָה אֶת הַשִׁיר, אֲנָשִׁים לֹא יָדְעוּ שֶׁצָרִיךְ לִשְׁמֹר עַל פִּרְחֵי הַבַּר . הִיא כָּתְבָה בַּשִׁיר : "אֶלֶף רַקָפוֹת כָּל אֶחָד אָסַף" . מְאֻחָר יוֹתֵר הִיא שִׁנְתָה אֶת הַמִלָה "אָסַף" לַמִלָה "סָפַר", כְּדֵי לְהַזְכִּיר שֶׁאָסוּר לִקְטֹף פִּרְחֵי בַּר . מָה, בֶּאֱמֶת ? ! 5 10

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר