עמוד:143

תַרְגִיל : תְשׁוּבָה : א . פִּתְרוּ אֶת הַתַרְגִילִים שֶׁאַתֶם יְכוֹלִים לִפְתֹר בְּעַל פֶּה . 48 . 24 כַּדוּרִים מִתוֹךְ 67 הַכַּדוּרִים שֶׁבָּאַרְגָז נִמְסְרוּ לַיְלָדִים שֶׁמְשַׂחֲקִים . 49 . כַּמָה כַּדוּרִים נִשְׁאֲרוּ בָּאַרְגָז ? ב . הֵעָזְרוּ בַּמִשְׁטָחִים וּפִתְרוּ אֶת שְׁאַר הַתַרְגִילִים . חָנָן סִדֵר אֶת הַפְּרָחִים שֶׁקָטַף בִּשְׁלוֹשָׁה אֲגַרְטָלִים . 50 . בְּכָל אֲגַרְטָל הוּא שָׂם מִסְפָּר אִי-זוּגִי שֶׁל פְּרָחִים . יָדוּעַ שֶׁמִסְפַּר הַפְּרָחִים בְּסַךְ הַכֹּל הוּא יוֹתֵר מִ- 18 וּפָחוֹת מֵ- 24 . כַּמָה פְּרָחִים יְכוֹלִים לִהְיוֹת בְּכָל אֲגַרְטָל ? כִּתְבוּ אֶפְשָׁרוּיוֹת שׁוֹנוֹת בַּמַחְבֶּרֶת . בפעילות 48 אין לכוון לתרגילים מסוימים, וכדאי להימנע מיצירת תחרות . המטרה היא שהתלמידים יתבוננו בתרגילים ולא ייעזרו במשטחים באופן אוטומטי . = 44 - 95 = 22 + 50 = 27 - 87 = 21 + 43 = 30 - 72 = 60 + 28 = 23 - 74 חֵקֶר עֲבוֹדָה בַּמַחְבֶּרֶת ה . חִבּוּר וְחִסוּר לְלֹא הֲמָרָה 143143

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר