|
|
עמוד:181
= . > אוֹ < אוֹ כִּתְבוּ 6 . פעילות מחוץ לכיתה הוראות : מחלקים את התלמידים לקבוצות של 5 – 6 . כל קבוצה יוצרת מסלול של 5 מ' בעזרת סרט מדידה . כדי ליצור את המסלולים אפשר להשתמש בדבק נייר, בגירים, בחבלים או בסרטוט בחול . לאחר יצירת המסלולים מתחרים בתחרויות שונות : מרוץ שליחים, הליכה על קו ועוד . בִּשְׁבִיל הַחֲוָיָה הַקִיפוּ אֶת כָּל הַחֲלָקִים הַמַתְאִימִים לַזַחַל . זַחַל, עֲמֹד רֶגַע בַּמָקוֹם, בְּבַקָשָׁה ! מָה מַתְאִים כָּאן ? דב גא 5 מ' 50 מ' א 8 מ' 8 ס״מ ב 100 ס״מ 1 מ' ג גִזְרוּ אֶת תְעוּדַת הַזֶהוּת מֵעַמוּד 191 7 . וְהַשְׁלִימוּ אֶת הַפְּרָטִים בְּעֶזְרַת סֶרֶט מְדִידָה . שֵׁם פְּרָטִי : אֹרֶךְ הַיָד שֶׁלִי : ס ״ מ שֵׁם מִשְׁפָּחָה : אֹרֶךְ הַזֶרֶת שֶׁלִי : ס ״ מ אֹרֶךְ כַּף הָרֶגֶל שֶׁלִי : ס״ מ הֶקֵף הָרֹא שׁ שֶׁלִי : ס״ מ אֹרֶךְ ה- שֶׁלִי : ס ״ מ תְע וּ דַת זֶהוּ ת תְעוּ דַת זֶה וּ ת צַיְרוּ כָּאן אֶת עַצְמְכֶם אוֹ הַדְבִּי ק וּ תְמ וּנָה מִשֶׁלָכֶם שָׁלוֹם הַבַּלָשׁ 181 ב . מְדִידָה בְּמֶטְרִים 181
|

|