|
|
עמוד:37
שָׁלוֹם הַבַּלָשׁ דִיוּן : הסבירו את דרכי הפתרון של כל אחד מהילדים . דִיוּן עִם הַמוֹרה מְחַסְרִים בְּעֶזְרַת 10 דָוִד, אָבִי וּמְנַחֵם פּוֹתְרִים אֶת הַתַרְגִיל = 5 - 14 בִּדְרָכִים שׁוֹנוֹת : 5 . פִּתְרוּ בַּדֶרֶךְ הַנוֹחָה לָכֶם . 6 . = 5 - 13 ד = 2 - 11 א = 8 - 16 ה = 5 - 12 ב = - 11 ו מִשֶׁלָכֶם = - 14 ג מִשֶׁלָכֶם אִם 10 = 4 - 14 , אָז 9 = 5 - 14 10 11 136 20 19 18 17 16 15 8 127 4 143 95 2 1 0 אֲנִי פּוֹתֵר בְּעֶזְרַת יְשַׁר הַמִסְפָּרִים, כָּךְ : הַשְׁלִימוּ אֶת הַצְבִיעָה לְפִי הַדְגָם . 41 הצעה להרחבה לפעילות 6 : אפשר לבקש מהתלמידים לפתור כל תרגיל בשתי דרכים שונות . אֲנִי מְחַשֵׁב בְּעֶזְרַת הָאֲסִימוֹנִים, כָּךְ : ד . נֶעֱזָרִים בְּ- 10 3737
|

|