עמוד:127

בְּאוּלַם הַכִּנוּסִים יֵשׁ 53 אֲנָשִׁים . 11 . כַּמָה אֲנָשִׁים יִהְיוּ בָּאוּלָם אִם יִכָּנְסוּ עוֹד 25 אֲנָשִׁים ? בְּאוּלַם הַכִּנוּסִים יֵשׁ 24 מְבֻגָרִים 12 . וּ- 32 יְלָדִים . כַּמָה יְלָדִים צְרִיכִים עוֹד לְהִכָּנֵס לָאוּלָם כְּדֵי שֶׁיִהְיוּ בּוֹ 43 יְלָדִים ? תַרְגִיל : תְשׁוּבָה : תַרְגִיל : תְשׁוּבָה : אֵילוּ מִסְפָּרִים מַתְאִימִים לַצוּרוֹת ? הַשְׁלִימוּ . 13 . כְּתַב סְתָרִים בפעילויות 11 ו- 12 אפשר להיעזר בתבנית השלם והחלקים המחיקה לבעיות מילוליות . האם יש אפשרויות נוספות להשלמה בכל אחד מהמוביילים ? דִיוּן : דִיוּן = = = = = כִּתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת עוֹד תַרְגִילִים שֶׁסִפְרַת הַיְחִידוֹת שֶׁל הַסְכוּם הַמִתְקַבֵּל 10 . בָּהֶם הִיא 6 . 80100 עֲבוֹדָה בַּמַחְבֶּרֶת ה . חִבּוּר וְחִסוּר לְלֹא הֲמָרָה 127127

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר