עמוד:79

כִּתְבוּ אֶת הַמִסְפָּרִים לְפִי הַסֵדֶר . אֶפְשָׁר לְהֵעָזֵר בְּלוּחַ הַמֵאָה הַמָחִיק 18 . מֵהַחוֹבֶרֶת הַמְלַוָה . בַּחֲרוּ מִסְפָּרִים מֵהַמִסְפָּרִים הָאֵלֶה וְכִתְבוּ אוֹתָם לְפִי הַסֵדֶר . 19 . אֶפְשָׁר לְהִשְׁתַמֵשׁ בְּכָל מִסְפָּר רַק פַּעַם אַחַת . הַשְׁלִימוּ אֶת הַסְדָרוֹת בִּקְפִיצוֹת שָׁווֹת . 20 . , , 81, 82, , , 85, , א , 70, , , , 50, 45, ב 30, 40, , , 70, , , ג א בא ב 3 46 1 8 2 59 הַגָדוֹל 40 הַקָטָן בְּיוֹתֵר בְּיוֹתֵר הַגָדוֹל הַגָדוֹל בְּיוֹתֵר הַקָטָן בְּיוֹתֵר הַקָטָן בְּיוֹתֵר בְּיוֹתֵר 58 5 22 5 4 8 41 הַגָדוֹל 11 הַקָטָן בְּיוֹתֵר בְּיוֹתֵר 5634 423 6 8 7 7 296 1289 45 בפעילות 18 התלמידים נעזרים בלוח המאה המחיק . יש לשמור אותו לפעילויות נוספות בהמשך . א . רֶצֶף הַמִסְפָּרִים 7979 בפעילות 20 מומלץ לשאול את התלמידים איך הם ידעו מה גודל הקפיצה בכל סעיף .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר