עמוד:171

171 א . מְדִידָה בְּסֶנְטִימֶטְרִים חָנָן צִיֵר מַפָּה שֶׁל הַגִנָה שֶׁל הַשְׁכוּנָה . בַּמַפָּה מְסֻרְטָטִים מַסְלוּלִים 13 . אֶפְשָׁרִיִים מֵהַכְּנִיסָה לַגִנָה אֶל הָעֲרוּגָה שֶׁל כָּל אֶחָד מֵהַיְלָדִים . א . מִדְדוּ אֶת ארֶֹךְ הַמַסְלוּל הַמְסֻמָן מֵהַכְּנִיסָה לַגִנָה אֶל הָעֲרוּגָה שֶׁל כָּל אֶחָד מֵהַיְלָדִים . אֹרֶךְ הַמַסְלוּל : ס״מ, תַרְגִיל : אֹרֶךְ הַמַסְלוּל : ס״מ, תַרְגִיל : אֹרֶךְ הַמַסְלוּל : ס״מ, תַרְגִיל : ב . סַרְטְטוּ בַּמַפָּה מַסְלוּל מֵהַכְּנִיסָה לַגִנָה אֶל הָעֲרוּגָה שֶׁל אָבִי וְהַשְׁלִימוּ . אֹרֶךְ הַמַסְלוּל : ס״מ, תַרְגִיל : • האם יש מסלולים אפשריים נוספים מהכניסה אל ערוגות הילדים ? • האם יש מסלול קצר יותר מהכניסה אל הערוגה של מאיר ? • מה המסלול הקצר ביותר שאפשר לסרטט במפה מהכניסה לכל אחד מהילדים ? דִיוּן : דִיוּן כְּנִיסָה 171 א . מְדִידָה בְּסֶנְטִימֶטְרִים

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר