עמוד:26

פִּתְרוּ אֶת הַבְּעָיוֹת . אֶפְשָׁר לְהֵעָזֵר בְּתַבְנִית הַשָׁלֵם וְהַחֲלָקִים הַמְחִיקָה 3 . מֵהַחוֹבֶרֶת הַמְלַוָה . פִּתְרוּ . 2 . א ב = 8 + 8 ה = 6 - 12 א = 7 + 7 ו = 9 + 9 ב 6 + 6 = ז 4 + 4 = ג 10 = 10 - ח 20 = + 10 ד בְּדִיקָה : בְּדִיקָה : הַאִם הִשְׁלַמְתֶם אֶת כָּל הַמִסְפָּרִים הַזוּגִיִים מִ- 6 עַד 20 ? תַרְגִיל : תְשׁוּבָה : תַרְגִיל : תְשׁוּבָה : לְמִגְרַשׁ הַמִשְׂחָקִים הִגִיעוּ 12 יְלָדִים . 6 מֵהֶם הֵבִיאוּ אֶת אֲחֵיהֶם הַקְטַנִים . וְהַשְׁאָר הִגִיעוּ בְּלִי אַחִים קְטַנִים . כַּמָה יְלָדִים הִגִיעוּ לַמִגְרָשׁ בְּלִי אַחִים קְטַנִים ? בָּאָרוֹן מוּנָחוֹת 16 חֻלְצוֹת . 8 מֵהַחֻלְצוֹת לְבָנוֹת עִם כַּפְתוֹרִים וְהַשְׁאָר צִבְעוֹנִיוֹת . כַּמָה חֻלְצוֹת צִבְעוֹנִיוֹת מוּנָחוֹת בָּאָרוֹן ? אֲנִי פּוֹתֵר בְּעֶזְרַת צִיוּר בְּקִצוּר ! בפעילות 3 נעזרים בתבנית השלם והחלקים המחיקה . יש לשמור את התבנית ג . שְׁנֵי הַחֲלָקִים שָׁוִים 26 לפעילויות נוספות בהמשך .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר