עמוד:165

165 א . מְדִידָה בְּסֶנְטִימֶטְרִים מִדְדוּ בְּעֶזְרַת סַרְגֵל אֶת הָאֳרָכִים שֶׁל הַקְטָעִים וְהַשְׁלִימוּ . 6 . כִּתְבוּ אֶת הָאוֹתִיוֹת שֶׁלְיַד כָּל קֶטַע לְפִי אֹרֶךְ הַקֶטַע . הַאִם קִבַּלְתֶם שֵׁם שֶׁל פֶּרַח ? הַקָצָר הָאָרֹךְ בְּיוֹתֵרבְּיוֹתֵר מִדְדוּ בְּעֶזְרַת סַרְגֵל פְּרִיטִים הַנִמְצָאִים סְבִיבְכֶם . כִּתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת שֵׁמוֹת 7 . שֶׁל שְׁלוֹשָׁה פְּרִיטִים קְצָרִים מֵ- 10 ס״מ וְשֶׁל שְׁלוֹשָׁה פְּרִיטִים אֲרֻכִּים מֵ- 10 ס״מ אַךְ קְצָרִים מֵ- 20 ס״מ . כִּתְבוּ אֶת הָאֹרֶךְ שֶׁל כָּל פְּרִיט . בְּדִיקָה : באורכים שאינם מספר שלם, יש להנחות את התלמידים לכתוב את המספר השלם הקרוב ביותר . ת ת ס״מ ס״מ ס ״ מ ס״מ ת ק ר פ עֲבוֹדָה בַּמַחְבֶּרֶת 165 א . מְדִידָה בְּסֶנְטִימֶטְרִים

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר