עמוד:109

כִּתְבוּ אֶת הַמִסְפָּר הַמַתְאִים . 11 . » כִּתְבוּ אֶפְשָׁרוּיוֹת שׁוֹנוֹת לְפִי הַתֵאוּר . 12 . א . מִסְפָּר שֶׁסִפְרַת הָעֲשָׂרוֹת שֶׁלוֹ הִיא 6 : ב . מִסְפָּר שֶׁסִפְרַת הַיְחִידוֹת שֶׁלוֹ הִיא 4 : » כִּתְבוּ מִסְפָּר הַמַתְאִים גַם לִסְעִיף א וְגַם לִסְעִיף ב : הַקִיפוּ אֶת כָּל הַמִסְפָּרִים 13 . הַמַתְאִימִים . א . בְּאָדֹם – מִסְפָּרִים דוּ-סִפְרָתִיִים שֶׁסִפְרַת הַיְחִידוֹת שֶׁלָהֶם גְדוֹלָה מִ- 7 . ב . בְּ יָרֹק – מִסְפָּרִים דוּ-סִפְרָתִיִים שֶׁסִפְרַת הַיְחִידוֹת שֶׁלָהֶם שָׁוָה לְסִפְרַת הָעֲשָׂרוֹת . בא סִפְרַת הָעֲשָׂרוֹת הִיא 5 , וְסִפְרַת הַיְחִידוֹת הִיא 8 . הַמִסְפָּר : סִפְרַת הָעֲשָׂרוֹת הִיא 4 , וְסִפְרַת הַיְחִידוֹת הִיא 5 . הַמִסְפָּר : 12345678901 11213141516171819102 12223242526272829203 13233343536373839304 14243444546474849405 15253545556575859506 16263646566676869607 17273747576777879708 18283848586878889809 192939495969798999001 הצעה להרחבה לפעילות 12 : אפשר לבקש מהתלמידים למצוא את כל האפשרויות . הַאִם הִקַפְתֶם שְׁנֵי מִסְפָּרִים גַם בְּ אָדֹם וְגַם בְּ יָרֹק ? בְּדִיקָה : בְּדִיקָה : ד . יְחִידוֹת וַעֲשָׂרוֹת 109109

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר