עמוד:58

פִּתְרוּ אֶת הַבְּעָיוֹת . 13 . א תַרְגִיל : תְשׁוּבָה : לְמֵאִיר הָיוּ 12 אֲסִימוֹנִים . הוּא נָתַן לִמְנַחֵם 3 אֲסִימוֹנִים וְקִבֵּל מִדָוִד 5 אֲסִימוֹנִים . כַּמָה אֲסִימוֹנִים יֵשׁ לְמֵאִיר עַכְשָׁו ? זיכרון בשרשרת משחק ל- 2 – 3 שחקנים ציוד : כרטיסי מספרים מ- 1 עד 9 מעמוד 191 הוראות : מערבבים את כרטיסי המספרים של כל השחקנים יחד ומניחים אותם הפוכים על השולחן בתפזורת . כל שחקן מרים בתורו שלושה כרטיסים ומנסה לבנות מהמספרים תרגיל שרשרת שתוצאתו 14 או כל מספר אחר בתחום ה- 20 ( אפשר לשלב פעולות חיבור וחיסור יחד ) . מי שמצליח לוקח את הכרטיסים וממשיך לתור נוסף . מי שלא מצליח הופך את הכרטיסים בחזרה והתור עובר לשחקן הבא . המנצח : השחקן שצבר מספר גדול יותר של כרטיסים . בִּשְׁבִיל הַחֲוָיָה ב בְּמִשְׂחַק הֲטָלַת הַחִשׁוּק הֵטִיל מְנַחֵם 3 חִשׁוּקִים וְצָבַר 17 נְקֻדוֹת . הַצִיעוּ אֶפְשָׁרוּיוֹת שׁוֹנוֹת לְמִסְפַּר הַנְקֻדוֹת שֶׁקִבֵּל מְנַחֵם בְּכָל הֲטָלָה . הֲטָלָה הֲטָלָה רִאשׁוֹנָה הֲטָלָה שְׁנִיָה שְׁלִישִׁית אֶפְשָׁרוּת 1 אֶפְשָׁרוּת 2 אֶפְשָׁרוּת 3 ה . מִשְׁוָאוֹת 5858

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר