|
עמוד:103
בְּנוּ אֶת הַמִסְפָּר מִמִשְׁטְחֵי יְחִידָה וּמִמִשְׁטְחֵי עֲשֶׂרֶת וְצַיְרוּ אֶת מָה שֶׁבְּנִיתֶם . 2 . ב א ג בְּדִיקָה : בְּדִיקָה : הַאִם צִיַרְתֶם בִּסְעִיפִים א – ג 16 עֲשָׂרוֹת וּ- 8 יְחִידוֹת ? 54 71 26 43 דֻגְמָה הַעֲתִיקוּ אֶת הַדֻגְמָה אֶל הָרֶשֶׁת הָרֵיקָה . נְקֻדַת מַבָּט ד . יְחִידוֹת וַעֲשָׂרוֹת 103103 בפעילות 2 חשוב שהתלמידים יבנו את המספרים לפי המבנה העשרוני .
|