עמוד:7

1 בַּ יִ ת חָ דָ שׁ 1 2 הַשְׁלִימוּ : לְךָ , לָךְ , לוֹ , לָה , לָהֶם , לָהֶן . אֵיךְ קוֹרְאִים לְ… ? למורה | כדי להשלים את מילת היחס הנכונה, התלמידים צריכים לשים לב למי פונים או על מי מדברים בכל דו-שיח – בן או בת, יחיד או רבים . יֵשׁ אַחִים ? אֵיךְ קוֹרְאִים ? יֵשׁ חֲבֵרָה חֲדָשָׁה ? כֵּן . קוֹרְאִים גִילִי . יֵשׁ לִי שְׁתֵי אֲחָיוֹת קְטַנוֹת . קוֹרְאִים מִיכַל וְטַל . יֵשׁ לָכֶם אַחִים ? יֵשׁ לִי אָח גָדוֹל . קוֹרְאִים אָמִיר . קוֹרְאִים לִי מַיָה . קוֹרְאִים לִי דָנִיאֵל . אֵיךְ קוֹרְאִים לָךְ ? אֵיךְ קוֹרְאִים לְךָ ? יֵשׁ לִי אָחוֹת גְדוֹלָה . קוֹרְאִים שִׁיר . יֵשׁ לָנוּ אָח קָטָן, קוֹרְאִים נוֹעַם . 7

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר