|
עמוד:8
אֵיזוֹ מִילָה מַתְחִילָה בְּ - מַ ? כִּתְבוּ מַ בַּמָקוֹם הַמַתְאִים . אֵיזוֹ מִילָה מַתְחִילָה בְּ - קַ ? כִּתְבוּ קַ בַּמָקוֹם הַמַתְאִים . למורה | בכל פעילות התלמידים מתבקשים לשים לב לצליל ולמקומו במילה – בהתחלה או באמצע . לאחר שזיהו את המקום הם מתבקשים לכתוב את האות והתנועה רק תחת הציור המתאים . בְּאֵיזוֹ מִילָה יֵשׁ נָ ? כִּתְבוּ נָ בַּמָקוֹם הַמַתְאִים . בְּאֵיזוֹ מִילָה יֵשׁ פָּ ? כִּתְבוּ פָּ בַּמָקוֹם הַמַתְאִים . 8
|

|