|
עמוד:8
א . הסביבה הדיגיטלית הסביבה הדיגיטלית של התוכנית כוללת שלושה אזורים המציעים שלושה מסלולי למידה : מסלול מונחה מורה, מסלול ללמידה עצמאית ומסלול ללמידה חופשית . להלן הדגמה לחלוקה בסביבה הדיגיטלית : מסלול למידה חופשית מסלול למידה מונחה מורה מסלול למידה עצמאית 1 מסלול למידה מונחה מורה – במסלול זה נמצאות הפעילויות התואמות את רצף ההוראה המשולב עם ספר הלימוד . המסלול נמצא בצד ימין ומיוצג באמצעות הבית הגדול שמחלונותיו מציצים יצורונים . 2 מסלול ללמידה עצמאית : בקצב שלי – במסלול זה התלמידים מתקדמים באופן עצמאי, צוברים כוכבים ועוברים בין שלבים . מטרת המסלול היא לקדם שטף קריאה ולחזק מיומנויות של הבנת הנקרא, באופן מדורג וחווייתי . המסלול כולל טקסטים, פעילויות ומשחקים . 3 מסלול ללמידה חופשית : גלריה – הגלריה היא מרחב ייחודי להעשרה ולמידה הוליסטית מעבר לתוכנית הלימודים המאפשר חשיפה לתחומי עניין ותרבות מגוונים . הגלריה כוללת סיפורים ושירים מוקלטים, המלצות לספרי קריאה, האזנה להסכתים ( פודקאסטים ) , צפייה במופעי מחול, "טיול" במקומות שונים בעולם באמצעות צפייה בסרטונים תיעודיים, פלטפורמות ליצירת ציורים ומוזיקה ועוד . התלמידים מוזמנים לשוטט ברחבי הגלריה בסיום פעילות בכיתה ( או בהתאם להחלטה אחרת של המורה ) וכן בזמנם החופשי . 8 מדריך למורה | מבוא
|
|