|
עמוד:81
כלב מבוגר אולי נראה פחות מושך, אבל יש בכך יתרונות . אפשר לשאול את התלמידים מה הם חשבו על אימוץ כלב מבוגר לפני הצפייה בסרטון ומה לאחר הצפייה . מסך 2 : שאלה 2 מתרגלת פעלים בבניין פיעל בכל הזמנים . חשוב לשים לב למילות הזמן כדי להבין מהי הנטייה הנכונה . מסך 4 : מומלץ לעבור עם התלמידים על סיכום הבניין בכל הזמנים ולומר יחד את הנטייה עם שורשים שכיחים אחרים . מענה לשונות : מסך 3 : תלמידים מתקדמים יכולים לכתוב משפטים עם הפעלים שמופיעים בשאלה 4 . יחידה 9 : מה נשמע היום ? מצילים את אווזי הבר – פודקאסט נושא : היחידה עוסקת בסיפור אמיתי של הצלת אווזי בר שהיו בסכנת הכחדה . היחידה מתרגלת את המיומנות של הבנת הנשמע, באמצעות הסוגה פודקאסט . מה יש ביחידה ? צפייה בסרטון של נדידת ציפורים, וקריאת טקסט מידע קצר בנושא בסגנון "שאלה – תשובה" . תרשים של נדידת ציפורים דרך ישראל . פרק בפודקאסט "מה נשמע היום ? ", על כריסטיאן מולק ואשתו פאולה שהצילו את אווזי הבר מסכנת הכחדה . שאלות בעקבות ההאזנה . צפייה בטריילר שנעשה לסרט עלילתי על הסיפור ומשימת השוואה בין הפודקאסט והסרטון . מטרות : תרגול הבנת הנשמע : הבנת רצף רעיוני בטקסט מושמע . הבנת מילות מפתח בשיחה . הפקת מידע מתרשים והסקת מסקנות . 81 פרק 5 | לחיות עם חיות
|
|