עמוד:168

הערות לעצמי : 168 עולים שלב עמוד בספר : 140 כהקדמה ל פעילות 3 אפשר לשוחח עם התלמידים על מספרים עוקבים . לפני שמתחילים לפתור את המשימה מבקשים מהתלמידים לתת דוגמאות למספרים עוקבים, ולשאול מה אפשר לומר על כל שני מספרים עוקבים . חשוב להגיע עם התלמידים למסקנה שההפרש בין שני מספרים טבעיים עוקבים הוא תמיד 1 . פתרונות אפשריים לפעילות עוֹעוֹלִים שָׁלָב 3 . כִּתְבוּ מִסְפָּר בְּאַחַד הַחֲלָקִים, וּבַשָׁלֵם כִּתְבוּ אֶת הַמִסְפָּר הַבָּא אַחֲרָיו . מִצְאוּ אֶת הַחֵלֶק הָאַחֵר . מְעַנְיֵן, בְּאַחַד הַחֲלָקִים אֲנִי תָמִיד מְקַבֵּל אֶת אוֹתוֹהַמִסְפָּר . הַמִסְפָּר 3 הוּא חֵלֶק, וְ הַמִסְפָּר הַבָּא אַחֲרָיו, 4 , הוּא הַשָׁלֵם . שָׁלֵם 4 3 חֵלֶקחֵלֶק שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק א ב ג ד עוֹלִים שָׁלָב 140140140 1 5 14 10 19 7 61

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר