עמוד:47

עמוד בספר : 29 ב פעילות 6 התלמידים מתבקשים למצוא את מספרי השחקנים החסרים . ב סעיף א השחקנים מסודרים לפי סדר המספרים, וכך קל למצוא את המספר החסר ( 6 ) . ב סעיפים ב ו- ג השחקנים אינם מסודרים לפי הסדר, ולכן כדי לגלות את המספר החסר צריך לעבור על כל המספרים לפי הסדר ולמצוא אותם בציור עד שמגיעים למספר שאינו מופיע . בסעיף ב חסר שחקן אחד ( 8 ) , ובסעיף ג חסרים שני שחקנים ( 3 ו- 9 ) . פעילות 7 עוסקת במספר הסודר . לפני הפעילות אפשר לבקש מהתלמידים לומר בעל פה באיזה מקום נמצא קרון לבחירתם . למשל, הקרון החום הוא הקרון השישי . 29 ב . רֶצֶף הַמִסְפָּרִים 29 יוֹם סְפּוֹרְט בִּנְוֵה שְׁבִילִים 6 . מִי חָסֵר בְּכָל תְמוּנָה ? הַשְׁלִימוּ . 7 . צִבְעוּ כָּל קָרוֹן בַּצֶבַע הַמַתְאִים . א ג ב הַמִסְפָּר הֶחָסֵר : הַמִסְפָּרִים הַחֲסֵרִים : , הַמִסְפָּר הֶחָסֵר : דֻגְמָה הַ- הַ- הָרִאשׁוֹן הַ- הָרְבִיעִי הַ- הָאַחֲרוֹן הַ- הַחֲמִישִׁי הַשְׁמִינִי קָדִימָה ! אַתֶן מְנַצְחוֹת ! 47 ב . רצף המספרים

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר