עמוד:162

הערות לעצמי : 162 ג . חיסור עמוד בספר : 134 17 . הַהֶפְרֵשׁ נָתוּן . הַשְׁלִימוּ תַרְגִילִים שׁוֹנִים בְּעֶזְרַת הַמִסְפָּרִים הָאֵלֶה . פתרונות לפעילות 17 1 = - 2 = - 1 = - 2 = - כְּתַב סְתָרִים 18 . מָה הַמְחִיר שֶׁל כָּל מַאֲפֶה ? פִּתְרוּ . 7 = 3 = = - 8 = 2 - = - 8 = 2 - = - = - חַיִים עִם הָאוֹפַנַיִם, הַיוֹם יֵשׁ מַאֲפֶה חִנָם ? ג . חִסוּר 134134 7 8 9 5 כתב סתרים התלמידים צריכים להציב מספרים במקום צורות לפי מפתח ולפתור את תרגילי החיסור שהתקבלו . חשוב לשים לב לכך שיש שני מפתחות שונים לפתרון, ויש להציב כל אחד מהם במקום המתאים . 8 9 7 9 7 8 5 7

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר