עמוד:161

161 ג . חיסור עמוד בספר : 133 מְסַפְּרִים בְּמִסְפָּרִים שָׁלֵם 6 4 חֵלֶקחֵלֶק 2 ד = - = - שָׁלֵם 9 4 חֵלֶקחֵלֶק 5 ה = - = - 133 ג . חִסוּר 133 מה הציור מספר ? • תארו במילים . • תארו בעזרת תרגילים . • שאלו שאלות מתאימות . דִיוּן : דִיוּן מספרים במספרים פינה זו מציגה ציור של מצב מחיי היום-יום . מטרת הפינה היא לעודד את התלמידים לתאר במספרים מצבים מצוירים ולשאול שאלות מתמטיות מתאימות ( בהתאם לשיטת ההוראה של Problem posing ) כדי להעמיק את ההבנה של פעולות החיבור והחיסור ו כהכנה לפתרון בעיות מילוליות . אפשר להדגים כל סיפור בדסקיות על פסים ולכתוב תרגילים מתאימים, כולל תוצאות . התלמידים יכולים לספר סיפורים המתאימים לתרגילי חיבור או לתרגילי חיסור . יש לקבל כל סיפור שהתלמידים מספרים אם יש לו ייצוג בציור .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר