עמוד:45

עמוד בספר : 27 ב פעילות 3 התלמידים משלימים מספרים בנחש המספרים שבו חלק מהמספרים מוסתרים מאחורי העשב . חשוב להדגיש שהעשב מסתיר מספר ולא מדלגים על הספירה שלו . למשל ב סעיף א המקום של 3 מוסתר על ידי העשב, ולכן המספר הבא שיש לכתוב הוא 4 . הצעה להרחבת הפעילות מומלץ לבקש מהתלמידים לכתוב את כל המספרים מ- 0 עד 10 במחברת - פעם בסדר עולה, ופעם בסדר יורד . פעילות דיגיטלית בסביבת המורה ובספר הדיגיטלי אפשר למצוא את מעבדת נחש המספרים - עד 10 . במעבדה זו אפשר להציג מספרים, להסתיר, לצבוע או לכסות אותם בעזרת 27 ב . רֶצֶף הַמִסְפָּרִים 27 עשב . דֻגְמָה 3 . הַשְׁלִימוּ . אֶפְשָׁר לְהֵעָזֵר בִּנְחַשׁ הַמִסְפָּרִים הַמָחִיק . 4 . עִזְרוּ לְנָבִי הָאַרְנָב לְהַגִיעַ אֶל הַגֶזֶר : עִבְרוּ דֶרֶךְ הַמִסְפָּרִים 0 עַד 10 בְּרֶצֶף . 0 0 1 1 0 3 2 12 3 3 4 4 5 5 5 6 6 6 7 7 8 8 910 9 10 א 9 2 ב 8 1 ג 3 7 5 10 10 פעילות 4 משמשת תרגול נוסף לסדר המספרים . מומלץ להדריך את התלמידים לעבוד בעיפרון ולסמן קווים חלשים כדי שיוכלו למחוק ולתקן במידת הצורך . זו הדרך מנבי הארנב אל הגזר 45 ב . רצף המספרים

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר