עמוד:102

עמוד בספר : 82 ב פעילות 8 התלמידים פותרים משימה שיש לה יותר מפתרון אחד . על מיכל להגיע לביתה של מאיה ולעבור רק במספרים ובכמויות המייצגים את המספרים ,4 ,5 6 ו- 7 . יש 6 אפשרויות שונות להגיע מהבית של מיכל לביתה של מאיה . מומלץ להזכיר לתלמידים שהמושג "בין . . . ל-" אינו כולל את הקצוות . פתרונות אפשריים לפעילות עודדו את התלמידים להשוות את הפתרונות שלהם עם חבריהם . לחילופין אפשר להציע להם למצוא לפחות שלושה מסלולים . עוֹלִים שָׁלָב עוֹלִים שָׁלָב 82 66 8 . מִיכַל הוֹלֶכֶת רַק עַל מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת שֶׁבֵּין 3 לִ- 8 . א . עִזְרוּ לְמִיכַל לְהַגִיעַ לַבַּיִת שֶׁל מָאיָה : צַיְרוּ מַסְלוּל מַתְאִים . ב . הַאִם יֵשׁ עוֹד דֶרֶךְ מַתְאִימָה ? צַיְרוּ מַסְלוּל נוֹסָף . 66 66 99 11 77 77 33 5555 44 מִיכַל מָאיָה נוּ, מָתַי מִיכַל תַגִיעַ ? אֲנִי בַּדֶרֶךְ לְמָאיָה . בְּדִיקָה : בְּדִיקָה : הַשְׁווּ אֶת הַמַסְלוּלִים שֶׁצִיַרְתֶם עִם חָבֵר אוֹ חֲבֵרָה . הערות לעצמי : 102 עולים שלב

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר