עמוד:43

עמוד בספר : 25 מוֹשִׁית הַבַּלָשִׁית 25 א . הַכָּרַת מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת 25 עִם הַמוֹרה 1 . עַמַאר הַוֵטֵרִינָר קָרָא לְמוֹשִׁית הַבַּלָשִׁית אַחֲרֵי שֶׁנִתְקַל בְּזַחַל מְשֻׁנֶה שֶׁהַצְבָעִים שֶׁלוֹ נִמְחֲקוּ . עִזְרוּ לְמוֹשִׁית לְגַלוֹת מָה הַצְבָעִים הַחֲסֵרִים וְצִבְעוּ . 2 . הַמְשִׁיכוּ לִצְבֹּעַ אֶת הַזְנָבוֹת שֶׁל הַחַיוֹת בַּצְבָעִים הַמַתְאִימִים . מממ . . . מְעַנְיֵן מְאוֹד . עַמַאר הַוֵטֵרִינָרמוֹשִׁית הַבַּלָשִׁית מושית הבלשית ב פעילות 1 עם המורה התלמידים נדרשים להשלים סדרה באופן אינטואיטיבי . לכן רצוי לאפשר להם לצבוע לפי ראות עיניהם בלי לכוון אותם . חשוב לקיים איתם דיון על הגילוי שלהם בנוגע ל"איך צובעים" . שימו לב, רוב התלמידים ידעו כיצד להשלים את צבעי הזחל, גם אם אינם יכולים להסביר את החוקיות . ב פעילות 2 התלמידים צובעים את זנבות החיות בצבעים המתאימים . כמעט כל צביעה יכולה להיות נכונה בתנאי שהתלמיד שמר על חוקיות מסוימת . רק לאחר שהתלמידים צובעים, שואלים אותם : • לפי מה החלטתם איך לצבוע ? • האם כולם צבעו באותו האופן ? חשוב לוודא שהתלמידים מזהים את חוקיות הצביעה . 43 א . הכרת מספרים וכמויות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר