עמוד:100

עמוד בספר : 80 ב פעילות 7 החידוש וההעמקה לעומת הפעילויות ביחידה "ישר המספרים" הם בכך שבפעילויות הקודמות התלמידים התקדמו על ישר המספרים רק בכיוון אחד : או קדימה או אחורה . בפעילות זו כדי להגיע אל המספר, יש להתקדם בשני הכיוונים על ישר המספרים : פעם קדימה ואחר כך אחורה . בקשו מהתלמידים לצייר את הדרך שנבי עובר . אם אתם נתקלים בתלמידים הפותרים נכון את הפעילויות בלי להיעזר בציור הדרך, שאלו אותם איך עשו זאת . ייתכן שתלמידים אלה הצליחו לראות בעזרת איור החיצים שאפשר להתקדם רק לנקודת הסיום של החיצים ולא לצייר את כל הדרך . עוֹעוֹלִים שָׁלָב עוֹלִים שָׁלָב 80 7 . הַשְׁלִימוּ . א נָבִי קָפַץ מֵ- 0 קָדִימָה 3 פְּעָמִים כָּךְ : דֻגְמָה וְאָז קָפַץ אָחוֹרָה 2 פְּעָמִים כָּךְ : נָבִי הִגִיעַ לַמִסְפָּר . נָבִי קָפַץ מֵ- 0 קָדִימָה 6 פְּעָמִים כָּךְ : וְאָז קָפַץ אָחוֹרָה 4 פְּעָמִים כָּךְ : נָבִי הִגִיעַ לַמִסְפָּר . 10 3 1 0 10 0 5 5 2 2 הערות לעצמי : 100 עולים שלב

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר