עמוד:156

הערות לעצמי : 156 ג . חיסור עמוד בספר : 128 ב פעילות 12 משלבים בין פתרון תרגילים למיקום על ישר המספרים . כאן ישר המספרים מוצג במאונך . לתלמידים המתקשים בעבודה עם ישר המספרים בקפיצות של 5 מומלץ לבקש לכתוב את כל המספרים מ- 0 עד 10 במקומות המתאימים . הצעה להרחבת הפעילות אפשר להציע לתלמידים לכתוב גם תרגילי חיבור המתאימים לתוצאות שמתחו אליהן קווים, לכתוב תרגילי חיסור אחרים לאותה התוצאה או להוסיף עפיפונים משלהם עם תרגיל ותוצאה לבחירתם . 12 . פִּתְרוּ וּמִתְחוּ קַו מִכָּל עֲפִיפוֹן אֶל הַמָקוֹם הַמַתְאִים עַל יְשַׁר הַמִסְפָּרִים . 0 5 10 = 3 - 9 = 2 - 7 = 1 - 8 = 7 - 10 = 6 - 7 = 0 - 10 בכל הפעילויות יש להציע לתלמידים להשתמש בפסים ובדסקיות לפי הצורך . דֻגְמָה ג . חִסוּר 128128

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר