עמוד:97

עמוד בספר : 77 ב פעילויות 3 ו- 4 התלמידים משנים כמות כך שיתקבלו כמויות שוות, פעם על ידי הוספת עוגיות ופעם על ידי הפחתה . עליהם להציג שני פתרונות שונים . באופן זה התלמידים מתרגלים פתרון של אותה משימה בדרכים שונות . פתרונות אפשריים לפעילות 3 פתרונות אפשריים לפעילות 4 עוֹלִים שָׁלָב עוֹלִים שָׁלָב 77 א א ב ב אֶפְשָׁרוּת אַחַת : אֶפְשָׁרוּת אַחֶרֶת : אֶפְשָׁרוּת אַחֶרֶת : 3 . הוֹסִיפוּ עוּגִיוֹת כָּךְ שֶׁיִהְיֶה אוֹתוֹ מִסְפַּר עוּגִיוֹת מִכָּל סוּג . יָאמִי, עוּגִיוֹת שׁוֹקוֹלָד ! 4 . מַחֲקוּ עוּגִיוֹת כָּךְ שֶׁיִהְיֶה אוֹתוֹ מִסְפַּר עוּגִיוֹת מִכָּל סוּג . אֶפְשָׁרוּת אַחַת : אֲנִי מַעֲדִיף קְרֵקֵרִים . 97 עולים שלב

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר