עמוד:38

עמוד בספר : 20 ב פעילות 27 התלמידים מציירים את הפירות החסרים בטבלה וגם כותבים מספרים לפי כמות הפריטים בציור . החידוש בפעילות הוא בכך שהתלמידים כותבים גם את כמות הפריטים הכוללת . ב פעילות 28 התלמידים מונים חרוזים המסודרים במעגל . עליהם להתייחס בכל פעם לכמות חלקית שונה ( לפי הצבע ) . בפעילות 26 מנו התלמידים את החרוזים ברצף ( זה אחר זה ) . בפעילות זו בקשו מהם להציע דרכים שונות למנות את החרוזים . שואלים : איך סופרים בלי להתבלבל ? המטרה היא לעודד את התלמידים לחשוב על אסטרטגיות מנייה נוספות, למשל למנות בזוגות או בשלשות . 27 . הַשְׁלִימוּ בַּטַבְלָה מִסְפָּרִים וּפֵרוֹת לְפִי הַצִיוּר . 28 . הַשְׁלִימוּּ . מָ ה ? כַּמָ ה ? 2 4 פֵּרוֹת אֲנִי הֲכִי אוֹהֶבֶת בָּנָנוֹת ! בא כַּמָה ? כַּמָה ? כַּמָה ? כַּמָה ? מִיכַל א . הַכָּרַת מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת 2020 38 א . הכרת מספרים וכמויות הערות לעצמי :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר