עמוד:150

הערות לעצמי : 150 ג . חיסור עמוד בספר : 122 פעילות דיגיטלית בספר הדיגיטלי אפשר למצוא פעילות לתרגול נוסף : פסים ודסקיות - תרגילי חיסור עד 10 . בפעילות זו יש לשנות את צבע הדסקיות לפי החלק הנתון בתרגיל ולפתור אותו . 5 . פִּתְרוּ . אֶפְשָׁר לְהֵעָזֵר בַּפַּסִים וּבַדִסְקִיוֹת . הצעה להרחבה לפעילות 5 : הציעו לתלמידים לצייר מכונית נוספת שלידה תוצאה ג . חִסוּר 122122 אחרת ולכתוב לה תרגיל מתאים . בְּדִיקָה : בְּדִיקָה : הַאִם הַתוֹצָאוֹת שֶׁקִבַּלְתֶם כְּתוּבוֹת לְיַד הַמְכוֹנִיוֹת ? א = 2 - 4 ה = 5 - 9 ב = 3 - 8 ו = 9 - 10 ג = 1 - 6 ז = 4 - 8 ד = 6 - 8 ח = 9 - 9 4 0 2 5 1 מה עוד ? פעילות יצירה התלמידים יוצרים מוביילים של תרגילי חיבור וחיסור . אפשר לתלות אותם בכיתה או ברחבי בית הספר . בראש המובייל יופיע כרטיס שעליו כתובה התוצאה, ועל התלמידים ליצור כמה שיותר תרגילים מתאימים על כרטיסים . בסיום אפשר ליצור מובייל באמצעות חוט, ואפשר גם לתלות את הכרטיסים זה מתחת לזה על הלוח .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר