עמוד:91

עמוד בספר : 71 ב פעילויות 8 ו- 9 התלמידים נדרשים ליותר מהשוואה אחת בכל סעיף . תלמידים שרצף המספרים עוד לא הופנם אצלם במלואו יכולים להיעזר בפסים ובדסקיות או בישר המספרים לצורך המחשה . ב 7 . הַקִיפוּ אֶת הַמִסְפָּר הַגָדוֹל . אִם הַמִסְפָּרִים שָׁוִים, כִּתְבוּ בֵּינֵיהֶם = . 8 . א . הַקִיפוּ אֶת הַמִסְפָּר הַגָדוֹל בְּיוֹתֵר . 9 . סַדְרוּ אֶת הַמִסְפָּרִים לְפִי הַגֹדֶל . ב . הַקִיפוּ אֶת הַמִסְפָּר הַקָטָן בְּיוֹתֵר . א 9 10 ד 0 2 ז 4 3 ב 7 7 ה 10 1 ח 9 9 ג 10 6 ו 5 8 ט 3 5 5 6 0 4 10 5 8 9 1 7 א 7 6 9 הַגָדוֹל הַקָטָן בְּיוֹתֵר בְּיוֹתֵר 0 3 8 5 בִּשְׁבִיל הַחֲוָיָה משחקים במספרים – מלחמה כל תלמיד ותלמידה תולשים את כרטיסי המספרים מעמוד 190 ומשתמשים בהם למשחק . הנחיות למשחק והצעות נוספות מצויות במדריך למורה . הַגָדוֹל הַקָטָן בְּיוֹתֵר בְּיוֹתֵר 71 ה . הַשְׁוָאַת מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת 71 בשביל החוויה משחקים במספרים - מלחמה ( 2 - 4 שחקנים ) אביזרים : כרטיסי מספרים מסוף ספר 1 הוראות : • מערבבים את כרטיסי המספרים ומחלקים אותם שווה בשווה בין השחקנים כקלפי משחק . • כל שחקן ושחקנית מניחים לפניהם את ערמת הקלפים שלהם כשפניהם כלפי מטה . • כל השחקנים הופכים בו-זמנית את הקלף הראשון בערמה שלהם . • השחקן שעל הקלף שלו המספר הגדול ביותר לוקח את הקלפים של שאר השחקנים ויוצר מהם קופה . • כשלשחקן נגמרים הקלפים בערמה, הוא לוקח את הקלפים מהקופה שלו וממשיך במשחק . • אם שני שחקנים מציגים קלפים בעלי ערך זהה, כל אחד מהם מניח על הקלף שלו שלושה קלפים הפוכים ואז קלף גלוי . הקלף בעל הערך הגבוה ביותר הוא הזוכה בכל הערמות של השחקנים . הצעה להרחבת הפעילות בנספח ב בעמודים 213 - 215 במדריך זה מצויים כרטיסי משחק נוספים הכוללים ייצוגים שונים למספרים 1 - 10 . משחק מלחמה בעזרת כרטיסים אלה מסייע בזיהוי מספרים וכמויות . 91 ה . השוואת מספרים וכמויות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר