עמוד:32

עמוד בספר : 14 ב פעילות 16 התלמידים מתרגלים שוב את כתיבת המספרים 1 - 5 . תלמידים הזקוקים לתרגול נוסף יכולים להמשיך ולתרגל במחברת . בסביבת המורה יש עמוד להדפסה העוסק בתרגול כתיבת הספרות מ- 0 עד 9 . יש תלמידים המתקשים לזכור את הייצוג המספרי ( למשל, 5 = חמש ) , לתלמידים אלה הציעו משחק בזוגות : התלמידים מסרטטים זה על גבו של זה את צורת המספר וצריכים לזהות את המספר רק על פי התחושה בגבם . באופן זה התלמידים מדמיינים את המספר בראש ומחזקים את יכולת השליפה של המספר עצמו . 16 . כִּתְבוּ מִסְפָּרִים . נְקֻדַת מַבָּט עִבְרוּ עַל הַקַוִים . א ב א . הַכָּרַת מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת 1414 מה עוד ? פעילות יצירה | מתרגלים מוטוריקה עדינה מחלקים לכל תלמיד ותלמידה רצועת נייר ברוחב של כ- 10 ס"מ . על הרצועה מציירים מראש קו מקווקו בדוגמה כלשהי . התלמידים מצמידים את קצה רצועת הנייר לשולחן בעזרת נייר דבק וגוזרים לפי הדוגמה . 32 א . הכרת מספרים וכמויות הערות לעצמי :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר