עמוד:31

עמוד בספר : 13 ב פעילות 14 התלמידים מתרגלים כתיבה נכונה של המספר 5 . סרטון בספר הדיגיטלי אפשר לצפות ב סרטון הדגמה : ב פעילות 15 התלמידים מונים חיות הנמצאות בתפזורת בתוך ציור הכולל פרטים רבים . הם כותבים מספר מתאים לחיה ( כמה ? ) או מדביקים חיה מתאימה למספר ( מה ? ) . יעל מפינת החי שואלת : איך אפשר למנות את החיות בלי להתבלבל ? החיות שהתלמידים מונים מפוזרות בפינת החי . ייתכן שיהיו תלמידים שיתקשו לזכור היכן הם התחילו את המנייה . מומלץ להדריך אותם לסמן את החיה הראשונה שהם מונים או את כל החיות שהם מונים ובדרך זו להתגבר על הבעיה . פעילות דיגיטלית בספר הדיגיטלי אפשר למצוא פעילות לתרגול נוסף : מי בחווה ? מנייה עד 10 . 14 . כִּתְבוּ אֶת הַמִסְפָּר חָמֵשׁ . 15 . כִּתְבוּ מִסְפָּרִים אוֹ הַדְבִּיקוּ חַיוֹת לְפִי הַצִיוּר . כַּמָה ? כַּמָה ? כַּמָה ? כַּמָה ? אֵיךְאֶפְשָׁר לִמְנוֹת אֶת הַחַיוֹת בְּלִי לְהִתְבַּלְבֵּל ? יָעֵל מִפִּנַת הַחַי 2 מָה ? 5 מָה ? המדבקות מצויות בעמוד 187 . 13 א . הַכָּרַת מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת 13 מה עוד ? משחק | קליעה למטרה פעילות זו מתמקדת בהיבט הכמותי של המספר 0 ובהבנת המשמעות שלו . מציירים על הרצפה מטרה ( אפשר בגיר או בעזרת נייר דבק צבעוני ) . בעיגול הפנימי כותבים 4 ואחר כך ,3 2 ו- 1 . התלמידים זורקים כדור ספוג קטן אל מרכז המטרה וצוברים ניקוד לפי העיגול שפגעו בו . אם פוגעים מחוץ למטרה, שואלים את התלמידים : כמה נקודות יש לתת ? 31 א . הכרת מספרים וכמויות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר