עמוד:30

עמוד בספר : 12 ב פעילות 12 התלמידים מתרגלים כתיבה נכונה של המספר 0 . הייצוג של כף היד מראה 0 אצבעות מורמות . תלמידים יכולים להתייחס לאגרוף כמספר ,1 וחשוב להפנות אותם למספרים אחרים שבהם רואים שייצוג הכמות הוא בעזרת אצבעות . המספר 0 שונה משאר המספרים עד ,10 ומשמעותו קשה יותר להבנה . כדאי לנצל פעילות זו כהזדמנות לשים דגש על משמעות המספר 0 ולהעמיק את הדיון בו . ב פעילות 13 התלמידים משלימים מספרים מתאימים לפריטים שיש להם בתיק . כמו כן עליהם לצייר פריט שיש להם שניים ממנו בתיק . מאמר מומלץ ראו הפניה למאמר בנושא מהות ה- 0 במבוא לפרק ( עמוד 18 ) . 12 . כִּתְבוּ אֶת הַמִסְפָּר אֶפֶס . 13 . מָה יֵשׁ לִי בַּ- ? 2 מָה ? כַּמָה ? כַּמָה ? כַּמָה ? נְקֻדַת מַבָּט עִבְרוּ עַל הַקַוִים . א ב א . הַכָּרַת מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת 1212 מה עוד ? הצעה לפעילות נוספת | משפטים מצחיקים מציעים לתלמידים לומר משפטים מצחיקים הכוללים את המספר ,0 למשל : יש בכיתה 0 מפלצות סגולות . נקודת מבט פעילויות נקודות מבט בספר זה מסייעות בכתיבה ובסרטוט על ידי חיזוק קשר עין-יד . 30 א . הכרת מספרים וכמויות הערות לעצמי :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר