עמוד:88

עמוד בספר : 68 ב פעילות 4 המטרה היא לראות את המשמעות של מספרים גדולים וקטנים מ- 6 בייצוג של פסים ודסקיות ועל ישר המספרים . מטרת הדיון היא שהתלמידים ישימו לב לכך שעל ישר המספרים המספרים הקטנים ממספר מסוים נמצאים משמאלו, לכיוון ,0 והמספרים הגדולים ממנו נמצאים מימינו . 4 . כִּתְבוּ מִסְפָּרִים מַתְאִימִים, צַיְרוּ דִסְקִיוֹת וְכִתְבוּ אֶת הַמִסְפָּרִים מִתַחַת לִישַׁר הַמִסְפָּרִים . • באיזה מקום על ישר המספרים המספרים הקטנים מ- 6 נמצאים ? • באיזה מקום על ישר המספרים המספרים הגדולים מ- 6 נמצאים ? דִיוּן : דִיוּן א מִסְפָּרִים קְטַנִים מִ- 6 : 10 6 0 ב מִסְפָּרִים גְדוֹלִים מִ- 6 : 10 6 0 6 ה . הַשְׁוָאַת מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת 6868 הערות לעצמי : 88 ה . השוואת מספרים וכמויות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר