עמוד:87

עמוד בספר : 67 ב פעילות 3 התלמידים עוסקים בהשוואה בין כמויות וגם בהשוואה בין מספר לכמות, המסייעת במעבר להשוואה בין מספרים . התלמידים פוגשים לראשונה את סימן ההשוואה הפורמלי שווה ( = ) . חשוב להדגיש שאת הסימן שווה כותבים בין שני המספרים , ולא בין האיורים . ב סעיף ו התלמידים מציירים פריטים בקבוצות כרצונם, כשהגודל של אחת הקבוצות נתון, ומשווים בין הכמויות . 3 . כִּתְבוּ מִסְפָּרִים לְפִי הַצִיוּרִים וְהַקִיפוּ אֶת הַמִסְפָּר הַגָדוֹל . אִם הַמִסְפָּרִים שָׁוִים, כִּתְבוּ בֵּינֵיהֶם אֶת הַסִימָן = . ג ה ד בא ו מִשֶׁלָכֶם 8 דֻגְמָאוֹת כְּדֵי לְצַיֵן שֶׁמִסְפָּרִים הֵם שָׁוִים כּוֹתְבִים בֵּינֵיהֶם אֶת הַסִימָן = . לְדֻגְמָה, כּוֹתְבִים : 3 = 3 וְאוֹמְרִים : 3 שָׁוֶה 3 . 7 סְפָלִים 6 צַלָחוֹת 67 ה . הַשְׁוָאַת מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת 67 87 ה . השוואת מספרים וכמויות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר