עמוד:86

עמוד בספר : 66 ב פעילות 2 לכל סעיף יש ייחוד משלו . ב סעיף א יש פריטים גדולים מעטים ופריטים קטנים רבים יותר, ולכן חשוב לשים לב שתלמידים אינם טועים וחושבים שיש יותר מהפריט הגדול . ב סעיף ב הכמויות שוות אך בסידורים שונים . ב סעיף ג הפריטים מסודרים באותו האופן, ולכן קל לזהות שהקבוצות שוות . ב סעיף ד מוצגת התאמה חד-חד- ערכית, וקל לזהות שיש 2 תינוקות ללא מוצץ, ולכן יש יותר תינוקות . ב סעיף ה מוצגת התאמה חד-חד- ערכית, וקל לזהות שיש על כל פרח חיפושית אחת או יותר, ולכן יש חיפושיות רבות יותר . 2 . מָה יֵשׁ יוֹתֵר ? הַקִיפוּ . חשוב להתייחס לאסטרטגיות השונות לפתרון בכל סעיף . א הַכַּמוּיוֹת שָׁווֹת ג ב ד ה הַכַּמוּיוֹת שָׁווֹת הַכַּמוּיוֹת שָׁווֹת הַכַּמוּיוֹת שָׁווֹת הַכַּמוּיוֹת שָׁווֹת ה . הַשְׁוָאַת מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת 6666 הערות לעצמי : 86 ה . השוואת מספרים וכמויות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר