עמוד:82

עמוד בספר : 62 מוֹשִׁית הַבַּלָשִׁית מ ד . מִבְנֵה הַמִסְפָּרִים 0 עַד 10 6262 א ב ג ד 4 . צִבְעוּ לְפִי הַדְגָם . אֲנִי מְסַמֶנֶת קַוִים לְפִי מִסְפַּר הָעִגוּלִים שֶׁבַּדְגָם וְאָז צוֹבַעַת . דֻגְמָה שִׁילַת מושית הבלשית ב פעילות 4 שילת משתפת את התלמידים באסטרטגיה שלה לזיהוי ולסימון הדגם החוזר . סימון אורך הדגם והפרדה בעזרת קווים יכול לסייע לתלמידים שאינם מצליחים לזהותו . עם זאת, זו איננה חובה, שכן יש תלמידים המשלימים באופן נכון גם ללא סימון . בפעילות זו השלט שהזחל מחזיק מראה את הדגם החוזר שלפיו צריך לצבוע . הערות לעצמי : 82 ד . מבנה המספרים 0 עד 10

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר