עמוד:138

138 ב . חיבור 10 1 0 15 . פִּתְרוּ וּמִתְחוּ קַו מִכָּל בָּלוֹן אֶל הַמָקוֹם הַמַתְאִים לַתוֹצָאָה עַל יְשַׁר הַמִסְפָּרִים . 5 מִשֶׁלָכֶם = 6 + 4 = 4 + 0 = 3 + 3 = 1 + 2 = + דֻגְמָה = 3 + 5 הַבָּלוֹן הַכָּתֹם מַתְאִים כָּאן ! ב . חִבּוּר 110110 עמוד בספר : 110 ב פעילות 15 התלמידים נדרשים למתוח קו מכל בלון אל המקום על ישר המספרים המתאים לתוצאה המתקבלת מהתרגיל הכתוב עליו . זו הזדמנות לבדוק אם התלמידים זוכרים את מבנה ישר המספרים ואת תכונותיו, שנלמדו בפרק הקודם ביחידה ג . מתלמידים המתקשים בעבודה עם ישר המספרים בקפיצות של 5 מומלץ לבקש לכתוב את כל המספרים מ- 0 עד 10 במקומות המתאימים או להיעזר בישר המספרים המחיק שבסוף ספר 1 . מה עוד ? הצעה לפעילות נוספת | משלבים STEM אביזרים : סרגלי נייר מנספח ה בעמוד 221 במדריך זה ציוד נוסף : בקבוק חצוי, נייר דבק רחב וחוט הוראות : מכינים מד-גשם ומודדים את כמויות הגשם שירדו במשך שלושה ימים . מבקשים מהתלמידים להביא לכיתה בקבוק חצוי, וכל זוג או קבוצה בונים מד-גשם לפי ההנחיות ומדביקים עליו סרגל נייר . בכל יום בודקים כמה גשם ירד, מתעדים במחברת ומרוקנים את המד . בתום שלושת הימים ( או פרק זמן אחר לבחירתכם ) מחשבים את כמות הגשם שירדה בסך הכול .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר