עמוד:79

עמוד בספר : 59 פעילות 15 משמשת מעין פעילות סיכום, ובה התלמידים מיישמים את כל הייצוגים השונים שלמדו לאורך היחידה . עליהם לקשר בין המספרים הכתובים לייצוגים השונים ( פסים ודסקיות, מטבעות, מכוניות צעצוע ואצבעות ) על ידי מתיחת קו . מטרת הדיון היא להראות את המשותף לארבעת הייצוגים : זיהוי מהיר של כמויות גדולות בעזרת הקבצה ל- 5 . 15 . מִתְחוּ קַו מִכָּל צִיוּר אֶל הַמִסְפָּר הַמַתְאִים . • איך 7 המכוניות מסודרות ? השוו ל- 7 השקלים, ל- 7 האצבעות ול- 7 הדסקיות . • איך ידעתם איזה מספר מתאים לכל ציור ? האם מניתם את כל האצבעות, הדסקיות והמכוניות ? דִיוּן : דִיוּן 10 7 4 מכוֹניוֹתמכוֹניוֹת מכוֹניוֹת 59 ד . מִבְנֵה הַמִסְפָּרִים 0 עַד 10 59 79 ד . מבנה המספרים 0 עד 10

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר