עמוד:78

עמוד בספר : 58 ב פעילות 14 חשוב לשים לב לכך שיש שני מאפים שמתאימים להם שני ארנקים, ומאפה אחד שלא מתאים לו שום ארנק . 14 . מִתְחוּ קַו מִכָּל אַרְנָק אֶל מַאֲפֶה שֶׁהַמְחִיר שֶׁלוֹ מַתְאִים בְּדִיוּק . בְּדִיקָה : בְּדִיקָה : הַאִם נִשְׁאַר מַאֲפֶה אֶחָד שֶׁלֹא מַתְאִים לוֹ שׁוּם אַרְנָק ? 0 1 8 שְׁ קָ לִי ם 9 שְׁ קָ לִי ם 5 שְׁ קָ לִי ם 3 שְׁ קָ לִי ם שְׁ קָ לִי ם ד . מִבְנֵה הַמִסְפָּרִים 0 עַד 10 5858 מה עוד ? הצעה לפעילות נוספת התלמידים מציירים שלושה ארנקים במחברת . אומרים להם שבכל אחד מהארנקים יש סכום של 10 שקלים, ועליהם לצייר בכל ארנק הרכב מטבעות שונה הכולל מטבעות של 1 שקל, של 5 שקלים ושל 10 שקלים . הערות לעצמי : 78 ד . מבנה המספרים 0 עד 10

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר