עמוד:77

עמוד בספר : 57 ב פעילות 13 התלמידים ממשיכים לעסוק בכסף . שימו לב, הכסף בכל ארנק מיוצג במטבעות של 1 שקל ושל 5 שקלים, בדומה לייצוג המספרים בדסקיות על פסים . חשוב שהתלמידים ישימו לב לערך הכסף שבארנק ולא לכמות המטבעות . סעיף ח הוא אתגר משום שסכום הכסף גדול מ- 10 . תלמידים הזקוקים לכך יכולים להשתמש במניית המשך ( מ- 5 ) , ואולם רצוי לעודד אותם לזהות את הסכומים לפי המבנה, בלי למנות כלל . 13 . מָה סְכוּם הַכֶּסֶף שֶׁיֵשׁ בָּאַרְנָק ? שְׁקָלִים שְׁקָלִים א ב שְׁקָלִים שְׁקָלִים ג ד שְׁקָלִים שְׁקָלִים ה ו שְׁקָלִים שְׁקָלִים ז ח 57 ד . מִבְנֵה הַמִסְפָּרִים 0 עַד 10 57 77 ד . מבנה המספרים 0 עד 10

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר