עמוד:191

191 ב . סוגי מצולעים עמוד בספר : 159 ב פעילות 12 התלמידים סופרים צלעות או קודקודים כדי לזהות משושים . מתלמידים שעדיין מתקשים בזיהוי מצולעים, אפשר לבקש לצבוע כל קודקוד או צלע שסופרים ולכתוב את מספר הצלעות או הקודקודים בתוך המצולע . ב פעילות 13 התלמידים מזהים משולשים, מחומשים ומשושים בתוך מארג של קווים אלכסוניים שנוצרים בהם מצולעים שאינם בצורה הסטריאוטיפית שלהם . ב פעילות 13 בסעיף ג אפשר להראות גם משולשים גדולים הכוללים מחומשים ומשושים . פתרונות אפשריים לפעילות 12 . כִּתְבוּ אֶת הַמִסְפָּר 6 בְּכָל מְשֻׁשֶׁה . 13 . הִתְבּוֹנְנוּ בַּצִיוּר . לִפְעָמִים אֲנִי מוֹנֶה אֶת הַצְלָעוֹת וְלִפְעָמִים אֶת הַקָדְקוֹדִים . א . כַּמָה מְחֻמָשִׁים צְבוּעִים בַּצִיוּר ? ב . כַּמָה מְשֻׁשִׁים צְבוּעִים בַּצִיוּר ? ג . צִבְעוּ בַּצִיוּר 4 מְשֻׁלָשִׁים . בְּדִיקָה : הַאִם מְצָאתֶם 3 מְשֻׁשִׁים ? ב . סוּגֵי מְצֻלָעִים 159 5 5 6 5 5 6 5 12 . כִּתְבוּ אֶת הַמִסְפָּר 6 בְּכָל מְשֻׁשֶׁה . 13 . הִתְבּוֹנְנוּ בַּצִיוּר . לִפְעָמִים אֲנִי מוֹנֶה אֶת הַצְלָעוֹת וְלִפְעָמִים אֶת הַקָדְקוֹדִים . א . כַּמָה מְחֻמָשִׁים צְבוּעִים בַּצִיוּר ? ב . כַּמָה מְשֻׁשִׁים צְבוּעִים בַּצִיוּר ? ג . צִבְעוּ בַּצִיוּר 4 מְשֻׁלָשִׁים . בְּדִיקָה : הַאִם מְצָאתֶם 3 מְשֻׁשִׁים ? ב . סוּגֵי מְצֻלָעִים 159 12 . כִּתְבוּ אֶת הַמִסְפָּר 6 בְּכָל מְשֻׁשֶׁה . 13 . הִתְבּוֹנְנוּ בַּצִיוּר . לִפְעָמִים אֲנִי מוֹנֶה אֶת הַצְלָעוֹת וְלִפְעָמִים אֶת הַקָדְקוֹדִים . א . כַּמָה מְחֻמָשִׁים צְבוּעִים בַּצִיוּר ? ב . כַּמָה מְשֻׁשִׁים צְבוּעִים בַּצִיוּר ? ג . צִבְעוּ בַּצִיוּר 4 מְשֻׁלָשִׁים . בְּדִיקָה : הַאִם מְצָאתֶם 3 מְשֻׁשִׁים ? ב . סוּגֵי מְצֻלָעִים 159

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר