|
עמוד:131
131 ב . חיבור עמוד בספר : 103 ב פעילות 6 ב סעיף ג יש לוודא שהתלמידים כתבו שאחד החלקים הוא 0 . פעילות 7 עוסקת בהפרדה של אותה הקבוצה לשני חלקים בשתי דרכים שונות וקישור בין תבנית השלם והחלקים לתרגיל חיבור . מפרידים לשתי קבוצות בכל פעם לפי קריטריון שונה : 1 . לפי צבע - כחול וכתום 2 . לפי צורה - משולש ועיגול פעילות דיגיטלית בספר הדיגיטלי אפשר למצוא פעילות לתרגול נוסף : מה השלם ומה החלקים ? בפעילות זו נתונים ציורים של שתי קבוצות של עצמים . התלמידים צריכים לכתוב כמה עצמים יש בסך הכול, להשלים את תבנית השלם והחלקים ולכתוב תרגיל מתאים . שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק ג ד כַּמָה בְּסַךְ הַכֹּל ? כַּמָה בְּסַךְ הַכֹּל ? תַרְגִיל תַרְגִיל 7 . הַשְׁלִימוּ לְפִי הַצִיוּר . א תַרְגִיל שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק ב תַרְגִיל שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק 103 ב . חִבּוּר 103
|
|