עמוד:74

עמוד בספר : 54 פעילות 11 דומה לפעילות ,10 אולם בניגוד אליה, בפעילות זו האריזות סגורות . לכן אי אפשר למנות את המכוניות מההתחלה, והתלמידים צריכים לזהות את הכמות לפי המבנה או להשתמש במניית המשך . שימו לב, לפעמים התלמידים מתעלמים מהמכוניות שבאריזה ומונים רק את המכוניות הנפרדות . לכן חשוב להדגיש שבכל אריזה יש 5 מכוניות, ועליהם למנות גם אותן . 11 . כַּמָה מְכוֹנִיוֹת יֵשׁ ? מְכוֹנִיוֹת מכוֹניוֹת מְכוֹנִיוֹת ב מכוֹניוֹת מְכוֹנִיוֹת א מכוֹניוֹת מְכוֹנִיוֹת מְכוֹנִיוֹת דג מכוֹניוֹתמכוֹניוֹת מכוֹניוֹת דֻגְמָה בָּאֲרִיזָה יֵשׁ 5 מְכוֹנִיוֹת . אֲנִי מַמְשִׁיךְ : ,6 7 . ד . מִבְנֵה הַמִסְפָּרִים 0 עַד 10 5454 הערות לעצמי : 74 ד . מבנה המספרים 0 עד 10

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר