עמוד:73

עמוד בספר : 53 ב פעילות 10 מקשרים בין המכוניות ובין ייצוג המספרים בדסקיות על פסים . מטרת הדיון היא לוודא שהתלמידים מבינים שכל אריזה מכילה 5 מכוניות צעצוע ומקבילה ליחידה אחת של 5 דסקיות על פסים ולכף יד אחת שבה 5 אצבעות מורמות . אפשר לזהות גם יחידה של 5 בפסים ובדסקיות וגם אריזה מלאה במכוניות במהירות ובלי צורך למנות . המכוניות שמחוץ לאריזה מקבילות לשאר הדסקיות ביחידה השנייה של 5 . 10 . צַיְרוּ דִסְקִיוֹת וְכִתְבוּ מִסְפָּר לְפִי הַצִיוּר . א מְכוֹנִיוֹת ב מְכוֹנִיוֹת ג מְכוֹנִיוֹת בְּלִי לִמְנוֹת אֲנִי יוֹדֵעַשֶׁכָּל אֵלֶה הֵם בְּדִיוּק 5 ! איך אדם יודע שכל אלה הם 5 בלי למנות ? דִיוּן : דִיוּן מכוֹניוֹת מכוֹניוֹת מכוֹניוֹת מכוֹניוֹת 53 ד . מִבְנֵה הַמִסְפָּרִים 0 עַד 10 53 73 ד . מבנה המספרים 0 עד 10

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר