|
עמוד:66
עמוד בספר : 46 ב פעילות 2 ממשיכים לבסס את הקשר בין המספרים הכתובים לייצוג שלהם בדסקיות על פסים ולכמויות המתאימות להם . 2 . כִּתְבוּ אֶת הַמִסְפָּר הַמַתְאִים . מממ . . . מְעַנְיֵן מִי יוֹצֵאת דֹפֶן . יֵשׁ כַּמָה תְשׁוּבוֹת איך זיהיתם את המספרים בכל סעיף ? אֶפְשָׁרִיוֹת . האם מניתם את כל הדסקיות ? דִיוּן : דִיוּן א ב ג ד ה מָה בַּקְבוּצָה ? אֵיזוֹ יַלְדָה יוֹצֵאת דֹפֶן ? הַקִיפוּ . דגבא דֻגְמָה ד . מִבְנֵה הַמִסְפָּרִים 0 עַד 10 4646 מה עוד ? הצעה לפעילות נוספת | פעילות הברקה בזוגות אביזרים : פסים ודסקיות מנספח א בעמודים 209 - 212 במדריך זה הוראות : מחלקים לכל זוג תלמידים את המספרים המיוצגים בדסקיות על פסים . הם חושפים זה לזה את הפסים בהברקה מהירה ובן או בת הזוג צריכים לזהות במהירות את המספר שהוצג . מה בקבוצה ? בפעילות זו אפשר לבחור את הילדה יוצאת הדופן לפי כמה מאפיינים : • צבעי הגרביים - במקרה זה ילדה א יוצאת דופן מכיוון שהגרביים שלה בצבעים שונים ולשאר הילדות גרביים באותו הצבע . • צבע הילקוט - במקרה זה ילדה ב יוצאת דופן משום שאצל שלוש הילדות האחרות צבע הילקוט דומה לצבע המכנסיים ואילו אצלה לא . • אפשר גם לטעון ש ילדה ד יוצאת דופן מכיוון שהיא היחידה שצבע החולצה שלה הוא בצבע הנעליים שלה . רצוי שהפתרונות לא יתבססו על טעם אישי, ולכן הנמקה מהסוג "ילדה א יוצאת דופן מכיוון שהיא לובשת צבעים שאינם מתאימים זה לזה" טובה פחות . הערות לעצמי : 66 ד . מבנה המספרים 0 עד 10
|
|