עמוד:13

סביבת תרגול לתלמידים בסביבת התלמידים יש פעילויות משחקיות, שמטרתן לספק תרגול חווייתי של הנושאים הנלמדים . הפעילויות בסביבה תואמות את רצף הפרקים והפעילויות בספר הלימוד . הסביבה בנויה כמפה ובה מסלול התקדמות לתרגול עצמי . בכל ספר המסלול צבוע בשלושה צבעים, המסמלים את שלושת פרקי הספר, ובכל פרק רצף הפעילויות מותאם לרצף נושאי הפעילויות בספר הלימוד . בתחילת המסלול של הספר הראשון יש סרטון פתיחה המציג את הסביבה ואת דרך העבודה בה . כל פעילות שסיימו התלמידים מסומנת ב- ✓ אדום, ולידה חיווי על מספר הכוכבים שהצליחו לצבור . בכל פעילות התלמידים צוברים כוכב אחד עד שלושה כוכבים, בהתאם לרמת ההצלחה שלהם . הם יכולים לחזור ככל שירצו אל הפעילות ולתקן את השגיאות שלהם עד שיצברו שלושה כוכבים . מעבר בין הסביבה למורה לסביבה לתלמידים המורים יכולים לעבור בין הסביבה למורה לסביבה לתלמידים, אך אינם רואים את הסביבה לתלמידים כפי שהיא מוצגת לתלמידים . לכן, כשמציגים לראשונה את העבודה עם הסביבה בכיתה, מומלץ להדגים על ידי כניסה בשם המשתמש של אחד התלמידים . פתיחה וסגירה של פרקים בסביבה לתלמידים אפשר לפתוח ולסגור פרקים בסביבה לתלמידים דרך הסרגל הימני . יש להיכנס בכל פרק לתרגול לתלמידים ולבחור "הצגה" או "הסתרה" . אפשר לבחור פרק שלם או פעילות בודדת . סרקו את הקישור לצפייה בסרטון הסבר קצר על הסביבה : 13 מבוא

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר