עמוד:117

117 א . שלם וחלקים עמוד בספר : 89 פעילויות 4 - 7 עוסקות ביישום - הפרדה של קבוצות עצמים מוכרים . שָׁלֵם 4 5 חֵלֶקחֵלֶק 4 . הַשְׁלִימוּ . שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק שָׁלֵם 5 חֵלֶקחֵלֶק ב ג א שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק ז מִשֶׁלָכֶם ו מִשֶׁלָכֶם שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק ה שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק ד דֻגְמָה פַּעַם 5 הוּא הַשָׁלֵם וּפַעַם הוּא אַחַד הַחֲלָקִים . 89 א . שָׁלֵם וַחֲלָקִים 89 מה עוד ? הצעה לפעילות נוספת | יישום השלם והחלקים מחוץ לספר כל זוג תלמידים מצטייד בעצמים שונים, כמו מכשירי כתיבה, צעצועים, ספרים וכדומה ( אפשר גם תמונות של עצמים ) , שאפשר למיין לקבוצות לפי תכונה מסוימת ( למשל גודל או צבע ) . כל זוג בוחר מספר, מייצג אותו בעצמים ומפריד את העצמים לשתי קבוצות כרצונו . מקיימים דיון : • לפי מה ביצעתם את ההפרדה ? • מה השלם ? מה החלקים ? • האם אפשר שאחד החלקים יהיה 0 ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר