עמוד:174

174 מצולעים - חלק א | מבוא דגשים בהוראת הפרק • אחד הקשיים בנושא המצולעים הוא זיהוי מצולע שאינו סטראוטיפי או שאינו מוצג במנח סטראוטיפי . לכן, לאורך הפעילויות בפרק התלמידים מתבקשים לזהות מצולעים במנחים שונים ובצורת הצגה סטראוטיפית ולא סטראוטיפית . דוגמאות : • ספירת קודקודים וצלעות יכולה להיות מבלבלת, וייתכנו תלמידים שיספרו את אותו הקודקוד או את אותה הצלע פעמיים . חשוב לשים לב לאסטרטגיית הסימון המוצעת בפעילויות . מאמרים מומלצים לקריאה 1 . תירוש, ד . וצמיר, פ . ( 2008 ) משולשים ו"לא-משולשים" בגן הילדים . מספר חזק 2000 2 . עבד אל ח'אלק, א . ודאהר, ג' . ( 2009 ) אמצעי המחשה ללמידת נושא המשולש . מספר חזק 2000 צורות הצגה שאינן סטראוטיפיותצורות הצגה סטראוטיפיות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר